Výhodné Autocentral pojištění vozidel
Kupujete auto od nás? Zařídíme pro vás to nejvýhodnější pojištění!
Jaké pojištění pro Vás řešíme nejčastěji?
Zákonné pojištění
Vybereme a doporučíme nejvýhodnější pojišťovnu z pohledu ceny, kvality pojištění a pojistného plnění.
Havarijní pojištění
Vybereme a doporučíme nejvýhodnější pojišťovnu z pohledu ceny, kvality pojištění a pojistného plnění.
Pojištění mechanických závad na vozidle
Výdaje za opravu na vozidle např. motoru, převodovky, elektroinstalace za Vás hradí pijištovna,
Pojištění vašich úvěrových splátek
Jedinečná možnost, jak být bez obav v případě propuštění ze zaměstnání nebo dlouhodobého onemocnění, kdy zůstanete bez finančních prostředků.) I z tohoto důvodu je efektivní si vůz koupit na splátky a nevydávat se z veškerých úspor. Zde pojišťovna hradí zbylé splátky.
Poohlížíte se po pěkném voze?
Jak postupovat při pojistné události?
- Nahlášení škodné/ pojistné události nejpozději do 7 dnů od vzniku poruchy na telefonní číslo
+420 233 103 111. - Je-li vozidlo pojízdné, poskytne pojistitel pojištěnému adresu a kontaktní údaje nejbližšího autorizovaného opravce. Pojištěný musí do 5 dnů od obdržení těchto údajů dopravit vozidlo na prohlídku.
- Opravce stanoví odhadovanou cenu opravy - poté požádá o schválení opravy prostřednictvím telefonu nebo online systému. U menších oprav bude oprava schválena nebo zamítnuta do 1 hodiny, u rozsáhlé opravy do 24 hodin.
- Obvykle je pojistné plnění poskytnuto přímo autorizovanému opravci. Není-li tento způsob možný, předloží pojištěný pojistiteli originál faktury za opravu s autorizačním číslem a pojistné plnění bude pojištěnému vyplaceno do 15 dnů.